25 Nisan 2014 Cuma

Amigurumi Saksı Cücesi

Bu cüceyi örmesi bir okadar keyifli bir okadar da bunaltıcıydı ortaya cıkabilecek olan şeyi düşündükce nasıl bir örme hırsıdır anlatamam :) sevgiylemi örmek dersiniz sonuca ulaşmak isteyen bir proje aşığımı dersiniz ne derseniz deyin ama mutlulukla örüldüğü bir gerçek bu güzelliği örmek epey zamanımı alsada sonuca değdi bence .Salonumda en güzel köşeyi aldı kendisi.Ben amigurumileri örerken ilginc ev aksesuarı da olmasına bayılıyorum sadece oyuncak olmamalı bence ev aksesuarları ve birçok şeyede konu olmalı amigurumiler.Ah ah heleki o ciceklerin yaprakları yokmuu varya işte onlar neredeyse beni benden aldı diyebilirim :))

1 yorum:

  1. Amigurumi yapabilmek bence harika bi yetenek bir kaç defa denedim de ben fakat yapamadım .. Ellerinize sağlık o kadar güzel olmuşlar ki çokta ustaca görünüyorlar .. İzlemeye alıyorum sizi bana da beklerim sevgiler :)
    http://sadecebiyasam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil